Trustpilot er en god ting…

Jeg synes at Trustpilot er en finfin ting. Det giver folk dvs. kunderne en mulighed at udtale sig om tingenes tilstand. Det synes jeg samtidig med at jeg vil gøre “alt” for at få glade eller i det mindste tilfredse kunder, fordi disse er guld værd.

Hvis man behandlede sine kunder mindre pænt, er det klart, at disse, ville sige dette på steder som trustpilot – så forhandler: “Pas godt på dine kunder…”

Selvopholdelsedriften kunne selvfølgelig være nok i denne situation, men jeg har altid personligt haft stor fornøjelse ud af at hjælpe og ser det som en naturlighed at komme i mål, opnå det værdifulde endelige produkt – som er en glad kunde, med udstyr eller en løsning der virker. Det ene udelukker heller ikke det andet.

Det er sjovt som disse blogs funktionalitet i høj grad ligner et forhandlerrapportering sted – da folk jo kan kommentere på både indlæg og andres kommentarer og endda lægge disse på egne blogs og på den måde holde forretningen ude af løkken (og lykken🙂

3 Responses to Trustpilot er en god ting…

  1. Hoa Chung siger:

    Ja det er rigtig godt at http://www.pcbix.dk er kåret som en god websop på trustpilot. Det gør at jeg føler mig mere tryg ved at handle der og vide at jeg vil få en god behandling:-) Hoa Chung

  2. Hoa Chung siger:

    det er et godt motto tilfredse kunder er glade kunder:-)

    Hoa Chung

  3. Ja =) Det syntes jeg osse… men jeg synes alligevel, jeg skulle skifte til noget jeg ikke havde prøvet før. Sådan en mere udgående eller udfarende om du vil – så det blev til “PC-hjælp det er det du søger”… den er også meget god synes jeg.

Skriv et svar

