En brandmand er ikke altid en brandmand…

Ny synes jeg godt det kan være lidt underligt at en mand fra brandvæsenet banker på vinduet i 1.sals højde og siger han skal ind til lejl 306. Især når der ingen brand, ild, røg eller lugt er… Efter at være konfronteret med det datum at han da vist ikke er fra brandvæsenet, kommer en historie om et affyret romerlys – som jeg dog hverken så eller hørte – og en udtrykt skræk for både politi og i næste sætning “perkere”… at han så (stupidt) har gjort det i nærheden af en tankstation lige påfyldt med 40000 liter benzin, som han besvarer med noget i retning af “nåja, så meget mere sjov”… hvad var lige det ?

Hvad synes I ?

Var det en løgnhals fra enden til anden ?
Var det godt jeg ABSOLUT ikke lukkede ham ind ?
Var der faktisk en romerlys ? …affyret ?
Var der overhovedet nogen efter ham ?
Var han faktisk bare gak i låget ?
Var han i virkeligheden en slags tricktyv ?
Var han faktisk Miss Piggy i forklædning ?

Stil ind på næste uges afsnit af SOAP…

2 Responses to En brandmand er ikke altid en brandmand…

  1. Mr Andersen siger:

    Hvordan kan du egentlig være sikker på, at du faktisk var vågen på det givne tidspunkt? Ellers kan det blive dig, der bliver sendt til forhør på grund af mystiske hændelser og ikke denne usandsynlige mandsperson.

    • Og til forhøret vil jeg fremture ad nauseam med historien om brandmanden der ikke var en brandmand… og hvis DET slår fejl… det gør det ikke =) men hvis nu… så vil jeg nedsætte mig som clairvoyant med speciale i mine egne drømme – for så kan jeg åbenbart se hvad der foregår andre steder end der hvor min krop befinder sig og det er endda mens jeg sover… det er da ikke så ringe endda !
      Man kan med fordel tænke positivt i enhver situation, ikk? =)

Skriv et svar

