Site til salg…?

Så kigger man på BizInformation og ser, at de synes, at man er 149.614,74 værd.

Det er naturligvis rart at blive værdsat, især når det er pæne beløb og/eller tanker eller hvilken målestok det nu end lige er i. Jeg tror faktisk at flere af mine kunder ville sætte mig i million kategorien, altså hvis man skal dømme efter deres ansigtsudtryk umiddelbart efter at de opdager at deres PC virker igen og de kan få fat i deres 2200 emails og bryllupsbillederne og hvad har vi.

Selvfølgelig er “million”-ansigtsudtrykket ikke det samme som en værdi på millioner – men det kunne det være hvis ellers kunderne havde haft millioner (… men det havde de ikke og i morgen skal vi høre om kuglepennen🙂

Jeg fjerner mig fra pointen… hvordan i alverden afgør man hvordan et site har en eller anden værdi? Og betyder det, at nu er det nu, man skal sælge? For at sige det helt kort, tror jeg nu på, at de har en eller anden skummel formel og jeg tror ikke på at jeg skal sælge bare fordi jeg pludselig er 149 kilo værd – nænej… jeg sælger stadigt ikke… =)

Skriv et svar

